Ważne zagadnienia i problemy w kwestii pozycjonowania

ane także naturalnymi, zależne są od dopasowania poszczególnych witryn do zapytania internauty. O kolejności wyświetlania adresów url witryn, decyduje przeprowadzona przez algorytmy wyszukiwarki ocena jakości strony1. Im dana witr

Ważne zagadnienia i problemy w kwestii pozycjonowania pozycjonowanie rybnik

Czym są wyniki organiczne?

Wyniki organiczne ? to ta część wyników wyszukiwania (SERPów), która nie obejmuje wyników płatnych, czyli linków sponsorowanych.

Wyniki organiczne, zwane także naturalnymi, zależne są od dopasowania poszczególnych witryn do zapytania internauty. O kolejności wyświetlania adresów url witryn, decyduje przeprowadzona przez algorytmy wyszukiwarki ocena jakości strony1. Im dana witryna znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, tym zwiększa się prawdopodobieństwo, że zawartość strony będzie najlepiej odpowiadać zapytaniu użytkownika. Strony, które zajmują wysokie pozycje są dobrze widoczne, przez co są częściej odwiedzane. Dobre pozycje można uzyskać między innymi stosując pozycjonowanie. Wyniki organiczne stanowią właśnie obszar działań pozycjonerów. Gdyż każda wyszukiwarka internetowa mniej lub bardziej pozwala na manipulowanie wynikami organicznymi. Takie działania wymagają jednak określonej wiedzy i umiejętności

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyniki_organiczne


Net PR Synergy - definicja i wyjaśnienie w Wikipedii

Net PR Synergy (NPRS) ? model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO - Search Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych. Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie poprzez ich aktywne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek (SERP - Search Engine Results Page) metodą kontentową. Określenie NPRS definiujące działania wizerunkowe w Internecie wsparte narzędziami SEO, zostało po raz pierwszy użyte przez Wiktora W. Kammera podczas konferencji "Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie", która odbyła się 13 września 2008 roku w Łodzi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/NPRS


Wikipedia i e-marketing

Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy



© 2019 http://informator.szczecin.pl/