Sprawy biznesowe - o wirtualnym biurze

urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. cz

Sprawy biznesowe - o wirtualnym biurze

Definicja administracji

Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).

Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.



Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja


Biuro dostępne przez całą dobę

Wirtualne biura są coraz częściej wykorzystywane przez przedsiębiorców z uwagi przede wszystkim na możliwość redukcji kosztów. Chociaż decyzja o wirtualnym biurze nie należy do najłatwiejszych, często okazuje się to najlepszy sposób na prowadzenie działalności biurowej. Niewątpliwie ogromną zaletą prowadzenia wirtualnego biura jest to, że choć nad naszymi interesami czuwają eksperci, to jednak mamy całodobowy dostęp do naszego biura. Jest to najczęściej możliwe przez specjalnie utworzoną platformę internetową, po zalogowaniu do której otrzymujemy wiele informacji odnośnie prowadzonych przez nas rachunków i innych rozliczeń. Dostęp przez Internet umożliwia skorzystanie z takiej możliwości właściwie w każdym miejscu i o każdej porze.


Fakt z Wiki - instrukcja kancelaryjna

Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).

Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna



© 2019 http://informator.szczecin.pl/