Nowoczesna firma - czyli zarządzana z domu

Dodane: 29-09-2016 09:33
Nowoczesna firma - czyli zarządzana z domu tanie wirtualne biuro w warszawie

Przygotowanie podań o uzyskanie dotacji unijnych przy pomocy pracowników wirtualnego biura

Pracownicy wirtualnego biura mogą zajmować się szeroko pojętym doradztwem finansowym. Jednym z aspektów takiego doradztwa jest pomoc osobom wynajmującym wirtualne biuro w otrzymaniu dotacji unijnych. Najpierw zbierane będą dla nich informacje o aktualnych programach wsparcia dla nowych firm realizowanych przez Unię Europejską, a następnie przygotowywane będą wnioski o otrzymanie konkretnej dotacji. Samo przygotowanie wniosku nie wystarcza jednak do tego, żeby otrzymać jakąś dotację, ale musi być on poparty dokładną dokumentacją. Taka dokumentacja będzie zawierała informacje o profilu działalności konkretnej firmy oraz jej planowanym rozwoju i prowadzonych aktualnie inwestycjach. Dzięki takiemu dokładnemu przygotowaniu łatwiej będzie o otrzymanie jakiejś dotacji.


Wynajem lokalu pod wirtualne biuro

Pracownicy wirtualnego biura mogą zajmować się znajdowaniem i wynajmowaniem sali szkoleniowej, w której będą mogły dokształcać się osoby zatrudnione w firmie ich klienta. Na podstawie zebranych informacji będą potrafili znaleźć do swojego klienta najbardziej odpowiednią salę szkoleniową, spełniającą wszystkie kryteria przez niego przedstawione. Jednocześnie niektóre biura szkoleniowe znajdują się w tak dużych lokalach, że można w nich prowadzić również konferencje dla pracowników oraz kolejne etapy rekrutacji przeznaczonej dla przyszłych pracowników. Dlatego klienci wirtualnych biur bardzo skrupulatnie wyszukują dla siebie konkretnych ofert lokalowych, natomiast pracownicy takich biur zajmują się wszystkimi formalnościami związanymi z wynajmem konkretnego lokalu.


Różne dokumenty wymagane w czasie zakładania wirtualnego biura

Podstawą prawną dla prowadzenia wirtualnego biura jest podpisywana umowa. Osoby prowadzące wirtualne biura będą wymagały od swoich klientów przedstawienia różnych dokumentów, na podstawie których będą mogły stwierdzić, że prowadzą oni legalną działalność gospodarczą. Następnie na podstawie poznania profilu działalności swojego klienta oraz jego potrzeb i oczekiwań będzie można określić zakres działalności wirtualnego biura dla niego prowadzonego. Za samą organizację pracy wirtualnego biura będzie odpowiadała ta firma, która wynajęła swoje lokale dla zainteresowanego klienta. Jej pracownicy będą między innymi odbierać korespondencję przychodzącą do ich klienta, odsyłać ją na jego adres oraz informować go o potrzebie załatwienia jakichś spraw urzędowych.



© 2019 http://informator.szczecin.pl/